Wysyłka i zwroty

Wysyłka

Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem zamówienia oraz kolejne ze jego aktualnym statusem. Wysłanie zamówienia następuje następnego dnia roboczego, najpóźniej w ciągu 48 godzin. W przypadku złożenia zamówienia w weekend, wysłane zostanie ono w poniedziałek, z wyjątkiem świąt państwowych, kiedy to paczka zostanie nadana kolejnego dnia roboczego. 

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD. Wraz z mailem potwierdzającym wysłanie paczki otrzymasz nr listu przewozowego, aby móc śledzić paczkę. 

  • Koszt przy zamówieniu przedpłaconym: 13,99
  • Koszt przy wybraniu opcji na pobraniem: 18,99

Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 200 zł

Czas dostarczenia zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj 1-2 dni roboczych, jednak gwarantowany czas dostarczenia paczki DPD to 5 dni. 

Po spakowaniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzonym adresem do wysyłki. W przypadku błędu w adresie, niezwłocznie się z nami skontaktuj abyśmy mogli go poprawić przed nadaniem paczki. 

Odbiór paczki potwierdzony jest podpisem osoby obierającej paczkę. Prosimy o sprawdzenie czy paczka nie jest uszkodzona i czy nie brakuje w niej produktów. Należy wykonać te czynności przed złożeniem podpisu, gdyż potem odpowiedzialność przechodzi na odbierającego. 

Dostępność produktów

W wyjątkowym przypadku, kiedy zamówionego artykułu nie ma na stanie wyślemy niekompletne zamówienie oraz zwrócimy kwotę za brakujący produkt (na życzenie wymienimy na inny).

Zwroty

Wszystkie produkty zamówione w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia doręczenia zamówienia, jeżeli nie spełniły Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia oraz opisy na stronie odwzorowywały produkt i były właściwe. Możliwe jest jednak, że kolory będą lekko się różniły od rzeczywistych. Wszystkie podane wymiary są przybliżone. 

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz mieć przyczepione wszystkie oryginalne metki. Uważaj, żeby nie zaplamić odzieży od kosmetyków lub dezodorantu, gdyż możemy odmówić zwrotu, jeżeli produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży. 

Ściągnij i wypełnij formularz odstąpienia do umowy i prześlij nam na info@dryft.pl.
wersja PDF
wersja
DOC

Adres do zwrotów:

DRYFT, Kilińskiego 5/1, 81-386 Gdynia

Pamiętaj, żeby produkty zwracane były bezpiecznie zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Zwrot pieniędzy następuje w przeciągu 14 dni od otrzymania i pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. 

Reklamacje

Jeżeli w produkcie wystąpiła wada fabryczna prosimy o opisanie wady, okoliczności jej powstania oraz jeżeli możliwe przesłanie zdjęcia na info@dryft.pl. W tytule maila podaj nr zamówienia. 

W pierwszej kolejności zaoferujemy jej naprawę lub w niektórych przypadkach wymianę produktu na nowy. Jeżeli jest to niemożliwe, dopiero wtedy zwrócimy kwotę o równowartości wadliwego produktu. Reklamacji nie podlegają produkty, które używane były niezgodnie z przeznaczeniem, uległy uszkodzeniu w wyniku wypadku, zużyły się w wyniku normalnego użytkowania lub nie postępowano zgodnie z instrukcjami pielęgnacyjnymi dołączonymi do produktu. 

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów